GOD JUL!

Julafton 2008.... var fasen tog detta året vägen. Känns som det inte var så längesen som...

* Jag började på min kurs i Karlstad och fick feedbacken tillbakadragen.... (januari)
* Christer Sjögen och hans "I love Europe" fick en att vilja kräkas (februari)
* Jag började powerplata... nej, jag pluggar nu så jag hinner inte (mars)
* Träffade Matte Snickare på Yllan... tack Pia! (april)
* Litauerna kom och "spiks upps vår altans" (maj)
* Jag tog mig an kundtjänsten... så kul det har varit!!! (juni)
* Man fick en glimt av Per Carlén på beachhandbollen... aaahhh (juli)
* Paris... en veckas semester i denna fantastiska stad (augusti)
* Vi hade "tack- och adjöparty" för Håkan och Poli... saknar er i gänget (september)
* Farmor Signe fyllde 97 och hade stoppade nylonstrumpor på sig!? (oktober)

... och så förra månaden då... julfest, showen 500, födelsedag... ja en massa kul. Sitter man och slöläser bloggen och tittar tillbaka så har en massa fantastiska, roliga men också tråkiga saker hänt och det är underbart att kunna ha förmånen att faktiskt titta tillbaka. DET är därför som jag skriver min blogg

Tack för att ni tittar in... det är en hel del varje dag nu faktiskt (även om det bitvis är lite tunt med kommentarer...). Jag, maken och Mitzan önskar er alla en riktigt GOD JUL 2008!



Love you all!  //Farmskan


Kommentarer
Paps och Babs

God Jul och tack för alla kul bloggar.Kram/Paps o Babs

2008-12-24 @ 10:35:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0