Julabadet

Doften av våt hund är inte så trevlig.... men snart, när hon är torr, blir hon jättefin!



Sista finputset nu både på golv, människor och djur innan hela tjocka släkten börjar checka in. Modern är på ingång från Göteborg och barnen dyker väl också upp ikväll. Dottern har varit i Agusa hela helgen och "julmyst" med sin kompis. Hoppas det blir lite julgodis över från deras pysslande... maken har nämligen lyckats klämma i sig i stort sett hela påsen med Tomteskum. Det värsta är att man sen får höra
"Nej, jag måste verkligen ta tag i springandet igen..." (Ja, eller hur... det tänker jag varje dag.)
"Efter helgen måste vi börja tänka på vad vi äter"  (Jag tänker på mat hela tiden redan nu)
"Kanske dags för en ny kur med soppor" (NEEEJ, sluta plåga mig....)

Man får vara glad att man är som är när man inte blev som man skulle... För inte vill man väl ha en sån här välskapt tomte i sitt hus till jul?



Glömde ju berätta att jag fick världens finaste bukett hemlevererad i fredags till dörren. "Krya på dig världens bästa Åsa... vi saknar dig!" Är det inte för gulligt.... Tack och speciellt då till dig Tellan som alltid tänker på andra!

   //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0