Kreativ afton

14 arbetsdagar kvar till julledighet... tjoho!! Fullt ös på jobbet men jag har dragits med en himla huvudvärk hela dan. Det är så jobbigt att ha huvudvärk... gnäll, gnäll. Bara jag och Fru Ekdahl i pendlarbilen idag så vi körde inom Strands bageri och införskaffade lite lussebullar till vårt gäng. Det är så kul att handla där för de blir lika irriterade varje gång om man tar mer än 3 stycken av var sort. Idag tog vi då 15 bullar var vilket fick tjejen bak disken att himla med ögonen och mumla "nu tömmer ni ju nästan alltihop". Jaha, men är det inte det som är meningen att man ska sälja?? Ja, jag kan ju ha missuppfattat det... "Bra om ni typ beställer när ni skall ha så mycket". Ursäkta oss då för att vi gick in i din butik.

Nöjd och glad med mitt bullinköp kom jag sen till jobbet. Då bjöd banken på tårta för att det hade gått bra, Johannes hade bakat lussekatter, Mulle-Mange hade bakat muffins och Frida och Emelie bjöd på godis... Kunde kanske valt en annan dag... Som att kasta pärlor för svin.

Ikväll var det tentadags igen i skolan, denna gång som en grupptenta och dessutom en praktisk sådan. "Kreativ afton" hette det och vi skulle ordna lite aktiviteter för varandra och sen beskriva teorierna och syftet bakom. Faktiskt riktigt roligt och där var en hel del saker som jag nog kan ha nytta av på nästa kvartalsmöte! Huka er!

En som också är jäkligt kreativ (tydligen) är lill-sonen i detta klipp från YouTube




Syfte?? Teori?? Nja, helt enkelt bara "Ludde"  

Kram till er alla och tack för bra återkoppling idag till DIG!  //Farmskan


Kommentarer
No dreaming on Wednesdays

Om DIG hade MIG som adress så: Nöjet var som vanligt helt på min sida. TY

2008-12-03 @ 23:02:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0