Precis som jag!

Precis hemkommen från infokvällen vi haft på jobbet... ni vet mitt lilla projekt med en adventskalender. Tycker faktiskt att det blev ganska lyckat. Alla hade gjort sitt till för att bidra med en låda med lite komiskt innehåll som symboliserade deras mål för 2009. Det hela avslutades med lite Janssons Frestelse och ägg... riktigt gott. Tack Frida för att du hjälpte mig så mycket med detta (och för att jag fick tragga och fråga om tiderna...).

Så här blev kalendern:



Några roliga inslag:
- Ullstorps-Torgny hade en get och ett får i lådan... BudGET och man får TACKA
- Stureplans-Johannes hade de fyra P:na... Pengar, Pass, Pesetas och P-pillar
Dessutom sin mors gamla BH för att förhindra att försäljningen faller...
- Mulle-Mange hade en öl och ett par trosor... Oj då... det var visst en låda från personalfesten!
- Charles hade en hammare... dock från IKEA så "det är därför den är rostig..." Jaha?

Tack till ALLA er som var där och lyssnade och till er som lagt ner energi!

Vet ni att jag har hittat en blogg som jag läser sedan en tid tillbaka där en tjej skriver som jag tror är jag själv. Jag lider ju av lite demens och förvirrning ibland (tror det är nåt ärftligt) och då tänker jag att jag kanske skriver den här när jag inte själv är medveten om det... Låter det osannolikt. Ja, förmodligen. Men hur som helst så är det hon skriver oftast så på pricken mig och mina tankar att jag blir nästan mörkrädd. Detta har jag klippt ut därifrån idag:

Att jag är extremt förändringsbenägen visste jag redan. Men idag har jag även insett att det nog är just det som är min grej: att jobba med affärsdrivet förändringsarbete i någon form. Det passar min märkliga kombination av logiskt/analytiskt och kreativt sinnelag, parat med ett extremt driv när jag väl brinner för något och en envishet som ser till att det blir som jag vill.

VA!? Skrämmande eller hur... Det är ju jag! //Farmskan

PS! Christer Sjögrens jubileumsshow är stoppad... förvånad någon??


Kommentarer
Anonym

haha, ja du är allt en liten tjötkärring :)

2008-12-09 @ 21:58:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0