Sjuk... Oh no!

Idag är jag hängig... ont i pannbenet, ni vet sådär precis ovanför ögonen så det bara snurrar när man böjer sig ner. Helt varm också, förmodligen feber... BUHU!! Hoppas verkligen inte att det är förkylning eller influensa på gång för det hinner jag helt enkelt inte med just nu. Har massor av saker som jag bara måste ta tag i denna helgen

* Handla, städa, duka och fixa inför julfesten här imorgon kväll.
* Köpa julklappar... måste ju bruka allvar någon gång!
* Köpa julgran innan den jag verkligen vill ha försvinner...

Nåja... skall till Stockholm på torsdag i nästa vecka och i värsta fall får jag väl försöka rusa runt och köpa det sista då. Undrar om det är så svårt att köpa julklappar bara för att ingen egentligen önskar sig något speciellt... Känns som det blir svårare och svårare att klämma fram vad som står överst på önskelistan. Och presentkort och pengar är sjukt trist!!

Jag har i varje fall tagit semester imorgon så att jag kan sova ut ordentligt. Skall faktiskt gå och lägga mig på sängen nu och bara krypa ner under filten och tycka synd om mig själv.



Fast jag skall inte klaga... en förkylning är ju ändå inget direkt allvarligt även om man känner sig helt matt och hängig. Hörde förresten att bror min blivit inlagd för observation för sin mage... vad har jag sagt! Ta och coola ner dig!!!

Vi hörs imorgon!  //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0