Snön föll...

Känns som att maken och jag just nu är i en stor uppförsbacke... Igår kväll fick vi totalstopp i avloppet. INTE KUL!! Jag ger mig tusan på att det är allt snytpapper som jag använder för tillfället som stökat till det. Inget annat att göra än att ringa Spolarna som kom körandes hit med sin lilla jourbil vid 9-tiden. Detta är inte gratis skall jag tillägga... och det luktar inte hallon heller. Men efter en timmes spolande hit och dit så är rören som nya igen.



Det är tur för er ungar att julklapparna redan är inhandlade annars hade det varit kört för er del!

Sen i morse vaknade maken med ett ryck strax efter 7... snacka om att ha försovit sig. Så morgonen blev ju så där mysigt hastig för hans del och hunden blev skitsur för att han inte gick ut med henne i vanlig ordning. Så när jag slog upp mina blå vid halv 9 och satte fötterna på sovrumsmattan stod hon redan vid dörren.. "så, då går vi nu då..."

Men vi kanske prövas just nu för att det kommer något annat mycket bra runt hörnet?? En vinst?
Knappast troligt... jag får trösta mig med Peter Jöback istället... denne vackre man!



Ha en bra fredag!
//Farmskan (som numera lägger snytpapper i papperskorgen)


Kommentarer
Kusinen från landet

Denna fantastiska Jöback var vi och kollade på i helgen! Underbart! Krya på dig! Kram

2008-12-20 @ 09:05:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0