Vilket X!

Maken kallade på mig igår... han satt vid datorn och läste tidningen.
- Du, vad hette ditt X som du var ihop med från Huaröd?
- Peter... hur så?
- Det är nog han som är med i en killkalender...
- VA!? Peter?? Nej, det låter INTE som han...
Jag masade mig i varje fall upp och ta mig tusan... om det inte var han



Precis som jag minns honom... ha ha ha. Fast han gick ju sällan med bar överkropp ute bland korna på min tid. Kan inte låta bli att småle när jag tänker på att jag kunde blivit bondfru i Huaröd... Men det blev liksom aldrig bra när man hela tiden skulle prioritera allting mot höinkörning, skörd och kopassning. Det var inte min melodi tror jag. Fast han ser ju onekligen läcker ut såhär. Tror jag får jaga ut maken med bar överkropp ikväll tillsammans med hunden och ta en bild. Fick tips om en rolig T-shirt som jag kan ge honom som tack



Han kommer att gilla den störtmycket... typisk Akka-humor

Må bäst och hoppas ni slipper förkylning... buhu!! //Farmskan



Kommentarer
Manne

Men stackars dej....är du fortfarande sjuk!?

Krya på dig-kramar i massor.

Var glad att du blev Akka-fru i stället...han är ju en pärla din Stiffe.

2008-12-18 @ 16:51:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0