Borta bra...

men hemma är fasen bäst ändå! Trots att det var som ett sagolandskap de sista två dagarna med 15 cm fin nysnö och bara skog, skog, skog så långt man kunde se. Nej, tacka vet jag Skåne... snålblåst (=orkan) och regn från sidan, det är grejer det. Nu är man i varje fall hemma igen i det farmska hushållet, saknad dessutom... det ni!

Första passet av kursen är avklarad, återstår tre stycken utspridda under våren. Ser dock fram emot att träffa gruppen igen för det var en samling sköna människor. Brukar alltid vara någon man tycker känns "sådär", men faktiskt inte i denna samlingen. Skönt när man skall umgås så intensivt under flera dagar.

Stor-sonen har hört av sig! Det händer inte så ofta så man får njuta av de stunderna. Resan till USA är bokad och jag hoppas verkligen att du får riktigt kul där borta! Här kan ni läsa mer om hans andra karriär, fotbollen, där han ställt upp på en exklusiv intervju. Lite av sin mammas sarkasm har han väl ärvt eller vad säger ni...?

www.bk.nu

För övrigt: Fru Glans, välkommen! //Farmskan


Kommentarer
tessan

Gud vad avundsjuk jag är på macke...hoppas ni fr en bra helg..puss

2008-02-01 @ 17:35:37
Världens Bästa Ola

3 veckor tills jag åker!!
Sen har man 6 härliga veckor framför sig i solen..
Det är så rättvist

2008-02-01 @ 18:45:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0