Far o flyg!

Alla, jag säger alla, i min bekantskapskrets är eller kommer snart att befinna sig på resande fot. Jag önskar verkligen att jag också hade tagit mig i kragen och beställt en resa... visst, vi har beställt till Paris. Men det är ju i augusti... jag skulle verkligen behöva åka nu! Dessutom är jag förkyld och har feberfrossa så lite varmare breddgrader hade bara suttit fint. Men man får vackert stanna hemma i Svedala. Kattvakt dessutom... känns lite som om man är den som sitter kvar vid bordet och passar väskorna...

  

Idag stack stor-sonen till Denver i USA på semester. Hans kompis som han skulle besöka har dock blivit sjuk så det var nog lite osäkert om han ens hade någonstans att sova när han kom fram. Sånt gillar INTE en mor kan jag säga. Men nu är han iväg i alla fall och förmodligen löser sig allt hur bra som helst.

   image105     

Grahnskan sticker två veckor till Egypten imorgon bitti.
Bror min åker sex (6!!!) veckor på semester till Brasilien
och sist men inte minst sticker Manne o Irving till Thailand i början av mars...

Suck! Dubbelsuck! Men ja ä inte bitter.... //Farmskan


Kommentarer
Elin

Åsa, vi har varann ;) håll ut. haha

2008-02-20 @ 19:57:13
URL: http://stiffesdotter.blogg.se
mamma

Och Du din mamma och styvpappa åker till Italien i april. Vad sägs om det
Kram

2008-02-20 @ 21:22:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0