Filmtajm!

Har ju inte redovisat hur det går med dieten på ett tag... Maken har tagit snart 12 av sina 14 kg vilket är extremt bra men också fruktansvärt orättvist! Jag har nämligen de sista två veckorna stannat av och pendlat mellan 4,8 och 5 kg viktminskning. Oavsett att jag ätit enligt konstens alla regler så har inget hänt. Men så i tisdags bjöd jobbet på semla och jag tänkte... Äsch jag måste unna mig något så då åt jag en semla... och nästa morgon hade jag gått ner 0,5 kg!! Man undrar ju vad som hänt om jag klämt i mig två... Fattas nu 2,8 kg till målvikten... heja, heja.

Igår hade vi filmkväll med gruppen och det var riktigt trevligt. Trots en något knagglig inledning med systemkrångel och läsningsproblem (tack Teknik-Hare för att du ville hjälpa till...) så blev det bra till sist. Vi såg "Heartbreak Kid" med Ben Stiller, en ny film som inte finns ute än så den var en nyhet för i stort sett samtliga. Lite snacks och godis till det och en god öl gjorde det hela riktigt mysigt. Hoppas det är samma effekt med det som med semlan...

Idag startar dock line-dancen för min del igen så nu är det träning och nya moves som gäller! Vi ses ikväll Manne, laddad till tänderna. Jag kanske till och med kan hoppa in lite i uppvisningen på Country-mässan... eller inte.

Såg ni förresten att Paps & Babs nu inträtt i datavärlden! Tack för kommentaren, jag hoppas ni upptäcker en helt ny värld utanför fönstren på Östra Kaserngatan

Vinkväll sen ikväll.. nice! //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0