Flygande Jakob

Sov länge idag... behövdes efter gårdagens misslyckade TV-kväll. Tur att Manne och Irving var här så man åtminstone hade lite trevligt också mitt i allt elände. Att sen Irving och Maken envisades med att gnola på "I love Europe" efter några öl och whiskey... ja, det fick man väl helt enkelt ta.

Eftermiddagen firade vid med kalas i Torsebro hos Nisse och Rita. Hon bjöd på flygande Jakob och gott hemlagat bröd.... fasen med, nu fick jag inte receptet, Rita, du får ringa ikväll och ge mig det! Det var nämligen så enkelt att till och med Farmskan kan göra det. Så nu skall det bli hemlagat bröd även i vårt hem, tänk vad förvånade folk (läs Elin) kommer att bli.

En som tydligen också gillar kyckling är den här mannen



Tänk vad mycket kul man kan hitta på nätet.... //Farmskan


Kommentarer
tessan

kortet kom fram idag, Jag blev lite ledsen att min kära far int ens kund skrivit en gullig lapp till sin dotter.. de kan du hälsa han... Älskar er..pussis

2008-02-11 @ 12:04:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0