Fredagsmys

Aahhh, äntligen fredag och full fart mot helgen. Igår träffade jag min mentor, underbare Bosse Griwell. Med han kan jag dryfta precis allt och få världens bästa råd om hur jag skall tänka. Han ringer oftast in mig på pricken och kan därför guida mig rätt i dessa beslutens djungel. Tack min vän, lovar berätta hur jag går vidare!

Har varit en sväng i Helsingborg idag och träffat lite kunder, alltid trevligt. Besöket drog ut på tiden och avslutades med en middag så det kändes ganska meningslöst att fara till Älmhult efter det men, men.... Väl där fick jag veta av deltagarna i pendlarbilen att jungfrufärden med Fru Ekdahl i morse hade varit si så där... milt uttryckt. Pilla lyckades dessutom skicka inte mindre än tre uppjagade SMS under färden med dödsångest i varje bokstav. Erbjöd dem att åka med mig hem men ingen av dem vågade såra henne så de åkte snällt med hem också. Hon hade visst kört rakt över en refug, nästan krockat med en betongbil och varit lite allmänt ringrostig bak ratten. Får kanske permanenta att man jobbar hemifrån fredagar i fortsättningen.

Maken hade handlat och gjort hemmalagad pizza när jag kom hem, är han inte en pärla. Lite vin till det, en sväng med hunden och nu väntar fredagsmys... På spåret, Let's dance, Hjälp och så en film. Sen somnar man snällt i soffan i vanlig ordning.

Kolla denna imitation av Robert Gustavsson apropå Let's dance //Farmskan

http://www.youtube.com/watch?v=6G5o1DUKJBo

PS! Bengan... ha en trevlig tripp till Canada!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0