Lite större fötter

Dagen har inneburit nya insikter och erfarenheter för Farmskan. Alla saker kring att vara chef / ledare är verkligen inte angenäma, vilket man fick bevis för idag. Men på något sätt så går allting, och man kommer igenom det och ut på andra sidan med ett större självförtroende. Eller med "lite större fötter" som någon klok man kommenterade. Nu hoppas jag bara att allting löser sig på bästa sätt för alla inblandade.

Nog om det... Maken är på kvällsmöte på Yllan. Han skall vara scenarbetare på den stundande country-mässan som Jan(a) och kusin Pia arrangerar. Ja, inte dom egentligen utan deras företag.... eller det är kanske samma sak?? Glöm det... han är där i alla fall och det blir garanterat en trevlig tillställning.

Själv har jag bestämt mig för att plugga på Högskolan i Kristianstad. Skall läsa in lite poäng Beteendevetenskap. Börjar med en sommarkurs i "Arbets- och organisationspsykologi" sen får jag väl se vad jag går vidare med. Känner mig motiverad att ta itu med lite sådana här saker vilket förmodligen innebär att min stressnivå numera har fallit till mer normala värden. Skönt!

Tänk Rita... nu kanske jag också kan kommunicera med nån som har högskolepoäng!

Må gott! //Farmskan



Kommentarer
BloggPilla

Vad roligt att du skall plugga:) du måste berätta mer om detta i morgon. Skönt att ha dig tillbaka

2008-02-04 @ 21:38:31
tessan

Min adress:
Timepiece LDA/Universal Telecom
C/O Therese Färm
Av. Calouste Gulbenkian, Nº3,
sala 118
9000-011 Funchal
Portugal

saknar er..puss

2008-02-04 @ 23:11:11
Grahnskans

är bara hemma en stund, i denna förödelse, blir förtvivlad bara jag ser mitt hus..... men det blir väl bra när det blir färdigt..
kram på er alla

Till Ola.... det är bara 2 veckor till vi åker till värmen.....

2008-02-05 @ 16:32:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0