New skin

Ursäkta mitt sena inlägg... strömavbrott IGEN!!!!!

Fru Ekdahl har varit på party, ett sånt där homeparty som bara säljer nyttiga saker som man verkligen behöver. Denna gång sålde de en fantastisk apparat som man använde i ansiktet som en kvinnlig rakapparat. Om detta berättade hon i pendlarbilen

Fru Ekdahl: Den skalar liksom av skinnet så man får slät hy...
Vi: Som en peeling då?
Fru Ekdahl: Ja, typ...
Vi: Köpte du den då?
Fru Ekdahl: (Tystnad...) Jo, jag kan ju inte säga nej!
Vi: Vad kostade den då?
Fru Ekdahl: (Tystnad...) 3.800 kr

Herregud!! Maken hade strypt mig på stället. Tänk om man inte märker någon skillnad

Fru Ekdahl: Men man kunde använda den också för att stimulera hårbotten och förhindra håravfall så jag kan ju använda den på Jörgen också (=hennes man)
Vi: Jaha... ja, det gör ju saken mycket bättre
Fru Ekdahl: Sen skall man ju bara lära sig att ta hand om den också
Ullstorps-Torgny: Du menar som en liten Tamagotchi...

Så kul... jag är bara rädd för att om hon skalar för mycket i ansiktet så ser hon ut i ansiktet precis som de australiensiska fåren gör i ändan... Usch och Fy

Men kul var det! //Farmskan 


Kommentarer
Manne

Men tänk om den stimulerar hårväxten i ansiktet då!! Hemska tanke.

2008-02-28 @ 08:59:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0