Nr 181

Detta är inlägg 181 sen jag startade i juli fjol... inte riktigt ett om dagen men näst intill. Då när jag började visste jag inte riktigt vad jag egentligen ville med den här bloggen... och nu.... efter snart 8 månader känns det som om jag fortfarande inte riktigt vet. Sönerna påpekade ju att "vem tror du skall läsa den egentligen" och det visste jag ju inte heller men nu har jag mellan 30-35 unika besökare varje dag och det är ju lite roligt. Jag tycker det är ganska kul att få skriva av sig om ditten och datten, ingen större allmännyttig information eller politiska inlägg utan bara Farmskans egna funderingar. Nykomling var också idag "Din kusse" som var en sådär lagom hemlig signatur... hoppas du återkommer!

Vad tyckte ni om gårdagens melodifestival? Att inte Patrik Isaksson gick vidare tyckte jag var skamligt med tanke på att den här mannen och den här kvinnan gjorde det...

  

Det var som Blogg-Pilla messade: "Har hon ont?" Nej, gårdagens delomgång kommer inte att gå till historien.... den heller. Man kan inte låta bli att undra hur bidragen som aldrig valdes ut egentligen lät.

Dottern for iväg nu till en kompis och ringde efter en stund... "jag skulle tanka men pumpen var sönder och nu vet jag inte om jag kommer till nästa ställe..." Nehej... Maken fick ett smärre bryt. Det är väl ändå inte pumpens fel att inte du tankar i tid.. Dessutom råkade hon köra på muren här hemma häromkvällen och med tanke på att "pappa älskar bilarna mer än han älskar oss" så fick hon lätt panik. Lite tragikomiskt faktiskt! Ja, de barnen...

image113

Bjudmiddag idag hos Nisse och Rita... tackar tackar. //Farmskan

Till sist: Zigge skall istället heta Viggo


Kommentarer
Teknik Hare

För första gången så långt tillbaka jag kan minnas var det rätt låt som vann, Dunka mig Frida är ju kanon, vilken tjej, hon tar Sverige vidare!!

Vem fan röstar på Patrik Isaksson? Christer Sjögren var bättre.

Cara cola var ju trevliga att titta på men inte mkt mer.......

2008-02-24 @ 17:23:52
Manne

Hoppas på många dagar till i bloggen...har ju blivit lite av en daglig rutin och riktigt trevligt. Inga kommentarer om festivalen, sov som en stock. Hälsningar från sjuksoffan.

2008-02-24 @ 20:10:00
Mats EK Din Kusin

Det är väl dax att träffas....

2008-02-24 @ 20:25:20
Världens Bästa Ola

Håller med "Zeke".. Dax att träffas lite kusinerna!
Vänta tills jag kommer hem bara. Nu drar jag. Hemma igen den 6:e april.. ;=))
Ha det gott

2008-02-24 @ 23:32:29
Pia Jönsson

Har oxå legat i soffan hela helgen. Kul när man för en gångs skull är ledig. Det är jätte synd om oss Dunderförkylda!!!

2008-02-25 @ 09:55:45
Elin

men det var faktikst inte mitt fel :O pumpen funkade faktikst inte!!!!!! och alla vet vi att det var muren som inte stod där den brukade göra? :P

2008-02-25 @ 18:34:58
URL: http://stiffesdotter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0