Påskägg... nu?

Idag fick vi ett gigantiskt påskägg (minst 10 kg) som smakprov inför påsken av en leverantör. Är det en muta tro...? Hur som helst så gick ju hela "diet-tänket" åt skogen och man sprang där som ett skållat troll och plockade hela dagen. Inte så mycket salt dock, så man kan kanske få nytt prov i nästa vecka. Vi var i varje fall så frikostiga att vi bjöd även andra kollegor och inte bara snaskade själv. Får väl min dom imorgon på vågen...

image94   Och NEJ, det är ingen självbild! Vad trodde ni....

Annars har dagen rullat på ganska rejält idag... mycket mullimeck och fix men det gillar ju jag i och för sig. Nu har jag dock suttit ganska mycket framför datorn så min nack-puckel blir mer och mer extrem. Dottern bara gapade idag när jag kom hem och försökte förtvivlat massera bort lite av den. Maken smålog och tyckte att det kunde väl passa bra med en puckel nu när vi skulle besöka Notre Dame i sommar... visst är det kärlek!

Imorgon är det Alla hjärtans dag, glöm inte det. Själv vill jag ge ett hjärta till min dotter som idag haft ett bejublat uppträde i skolan. Du är bäst darling! Och så ett till min Bror för.... ja, för att du finns! Inte visste jag att ditt mellannamn var Possener förresten (ler)

   Till er övriga skickar jag en stor kram! //Farmskan

PS! Grahnskans kök börjar så smått växa fram. Stampat jordgolv no more!


Kommentarer
Världens Bästa Ola

Tack min vän! Det kostar att ligga på topp...
Puss

2008-02-13 @ 21:12:06
BloggPilla

vännen nu har jag skickat MMS-inställningar till din telefon. så sen kan du se bilden på Elin när hon uppträder i dag i skolan. Jag har också lite material du kan kika på när det gäller påskgodis. Kram

2008-02-13 @ 21:32:35
URL: http://[email protected]
Pia Jönsson

Tusen kramar på Alla Hjärtans dag! från din country
kusin!

2008-02-14 @ 10:36:20
tessan

Pussisar på Alla hjärtans dag sänder jag till familjen Färm.. Miss you!! Pusssis

2008-02-14 @ 15:06:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0