Vad är det med folk?

Jag förstår helt enkelt inte vad det är med folk... Hur kan man rösta Christer "Patetisk föredetting" Sjögren direkt till Globen?? Låten var helt fruktansvärd och hade dessutom bara en textrad... I love Europe. Jag är helt förstummad. För att inte tala om detta käcka reportage som jag hittade i Aftonbladet. Folk har för mycket tid...

image92

Teletubbien Tinky Winky kan vara bög. I så fall måste barnprogrammet förbjudas, anser Polens barnombudsman Ewa Sowinska. Hon kräver nu en djupgranskning av teletubbiens sexuella läggning. Teletubbies är ett brittiskt teveprogram för barn upp till två år. Det har sänts i 120 länder världen över.

- Jag uppmanar psykologer att studera programmet närmare för att avgöra om det kan sändas eller inte, säger Ewa Sowinska. Hon fruktar att Tinky Winkys lila färg och handväska kan dölja en homosexuell attityd.

Ja, jag säger då det.... //Farmskan

PS! Paps o Babs... hånfulla kommentarer undanbedes tacksamt (ler)



Kommentarer
hanna

haha,ta det lungt åsa :D

2008-02-10 @ 00:33:52
Världens Bästa Ola

Visste väl det! Har alltid tyckt att dom där förbannade Teletubbisarna var gay! Äntligen nån som tar det på allvar!
Puss

2008-02-10 @ 07:44:35
Elin

HATA CHRISTER SJÖGREN OCH HANS ÄCKLIGA PEDDO LEENDE!!!!

2008-02-10 @ 12:15:04
URL: http://stiffesdotter.blogg.se
Manne

Tack för igår, alltid lika trevligt. Ser fram emot Stiff o Irving på linedancegolvet på fredag:=) yiihaa!!

2008-02-10 @ 16:05:42
Pia Jönsson

Tror jag ska ta mig en titt på en bra porrfilm i kväll. Jag har ju alla tele tubbis filmerna!!!

Tinky Winky

2008-02-10 @ 19:05:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0