Våga hata

Christer Sjögren!! Denne smilfink och övervintrade människa med "jag är Guds gåva till kvinnor"-attityd gör mig alltid smått galen. Där finns inget sexigt, inget snyggt, ingen sångröst utan bara rent löje... tyvärr. Jag är ledsen om jag gör hans fans besvikna men Nej, tack Christer Sjögren. Gör världen en tjänst och rösta inte på denna man i kvällens delfinal. Dessa citat har stått att läsa i tidningen runt hans medverkan

"Men tack vare Sjögren och hans fasanplymer blev ändå de inledande repetitionerna i Göteborg hejdlöst underhållande. Om ett gott skratt förlänger livet kommer jag leva tills jag blir 167 år gammal"

"Fjädernumret blir bara mer absurt för varje gång man ser det och Christer själv han bara skrattar på scenen och gungar med i takt till tjejernas fjäderdans. Blir lite som en parningsdans för påfåglar..."

"Publiken på genrepet i Scandinavium i går kväll visste inte om de skulle skratta eller gråta när Christer Sjögren gjorde entré med sitt oerhört annorlunda bidrag "I love Europe". Vissa skrattade högt, andra satt bara stumma och stirrade...."

Ja, ni ser ju själva. Det lär bli att avlägga kvällens toalettbesök eller ta påfyllning av kaffe / whiskey under dessa tre minuter. På frågan om han ser sig själv som en charmör säger han med ett försök till sexigt smile (=helt misslyckat): "Ja, det gör jag". Alltså snacka om självinsikt. Han borde gå på min kurs och få möjlighet att inse hur andra ser på en. Det hade han behövt!

Bedöm själva, ni som skall titta. Själv avstår jag från just detta bidrag //Farmskan

Välkomna ikväll Manne o Irving!


Kommentarer
Paps & Babs

Grattis Åsa Det var väl roligt att Din favorit gick vidare.

2008-02-09 @ 21:23:33
Pia Jönsson

Denna bild har jag på näthinnan: Packade svenska turister sittandes på grisfest sjungande "I love Europe"
Tack Christer Sjögren för denna mardrömmen!!

2008-02-10 @ 19:01:24
Din Kusse

Vad ska man säga... saknar dig min gamla vän...
Talets gåva har Du...

2008-02-23 @ 20:40:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0