Vilken dag

Fredagen var en konstig dag... inte bara för att jag var sjuk och otroligt ynklig utan också för att det hände saker som fick en att fundera på hur stundomsinnat och oförutsägbart livet egentligen är. Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Låg i sängen till och från och dunket nerifrån dotterns rum höll mig vaken. Efter att ha lyssnat på Carolina Gynnings låt "Allting som jag tar på blir till guld" 23 gånger kände jag att det var dags att säga ifrån. Den var hyfsat kul att lyssna på de första 2-3 gångerna men sen blev det mest jobbigt. Att ha den på repeat var helt klart overkill... "Men hon är ju så skön..." sa dottern. Jo men... lyssna och tänk er själva. Hur tolerant måste man vara som tonårsförälder??

http://www.youtube.com/watch?v=MNDECbhiYrc

image110

Lill-sonen kom en stund på kvällen... allt löser sig vännen! Love You!

//Farmskan

PS! Välkommen till världen säger vi också till "Zigge"


Kommentarer
Paps & Babs

Ungefär så kan vi också uppleva det i vår hyreslägenhet. Frustrerande ibland att höra samma smörja femtioelva gånger. Tacka vet jag Vikingarna med Christer Sjögren HA HA

2008-02-23 @ 17:57:54
Marcus

Hej hej,
Skickar en hälsning från Beaver Creek. Mycket snö ger skitbra åkning. Allting är perfa men de har inte riktigt anammat konceptet "after-ski" här. Det finns alltså ingen (kanske lugnare för dig ;)
Hoppas ni har det bra! Det har jag =)
Ses snart!

Love you! PoK
Marcus

2008-02-24 @ 01:33:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0