Getingar

Har vi väldigt gott om... det är våra plommon och körsbär som lockar hit dem och sen när de väl är här så passar de på att ta sig in och reta gallfeber på mig också. Jag hatar getingar!! Har en sån elektrisk flugsmälla där jag grillar dem på löpande band. Igår tog jag nog död på ett 20-tal. Maken hjälper också till så gott han kan... han klippte gräset igår och då utrotade vi ytterligare några hundra (hoppas jag).



Hade kalas här också igår och det var svalare att sitta inomhus... säger en hel del om vilket väder som råder för tillfället. Varmt, varmt, varmt. Men man skall inte klaga, det är skönt att bara gå runt i bikini och reta grannarna. Ha ha ha

Idag blev det lite ärenden i stan igen och då passade vi på att gå lite på REA. Hittade en massa toppar till en bra peng... och modern köpte i vanlig ordning flera likadana piké-tröjor som hon redan har 50 av i garderoben. Fast jag skall kanske inte säga så mycket... jag köper ju bara mönstrat i och för sig.

Har fått en äcklig vårta under fotsulan så jag köpte det där frysmedlet de gjort så mycket reklam för. Gjorde ganska ont faktiskt men jag hoppas det hjälper, annars får jag väl på det igen. Maken sa att i värsta fall fick man ju amputera men då lovade han att svarva ett träben till mig, och det var ju snällt.

Nej, ut i solen och gassa! Tjingeling //Farmskan


Kommentarer
Håkan

du ska va glad att vårtan satt under foten :)

2008-07-25 @ 21:01:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0