Inställt pga regn

Man kan säga att det regnat idag... och åskat. Det var som om det stod någon på taket och bara hällde ut vatten från en spann. Så då händer det som alltid händer på vår gata... översvämning och mellan 5-10 cm vatten. Nu tar det några timmar (dagar?) innan det rinner undan. Fy vad trist det är med detta regnande och alltid när man skall göra något.

Jag var och köpte regnställ inför kvällens konsert i Tivoliparken, men sen kände vi att "Nej, vi skiter i det faktiskt". Så högintressant är inte Magnus Uggla att man orkar stå dyngsur och rocka till honom. Visserligen finns där ju ett antal låtar man skulle kunna gapa med i... men det får bli en annan gång.

   Bästa låt? Jag dansar aldrig nykter!

Men imorgon får det bli stan och lite gott käk inför semestern som komma skall. Skall in på Artilleristen med Nisse, Rita och Manne. Sen får man väl se om man träffar gamla tjejgänget någonstans örlande där inne.

Ullstorps-Torgny fick sig en utskällning idag av en liten man som tyckte att han ställde bilen på fel ställe. Till saken hör att Torgny stått på detta ställe med sin lilla Yaris i snart ett år, varje dag i stort sett, och ingen har sagt något. Så idag, sista dagen innan han går på semestern, kommer en liten gubbe fram när han skall hämta bilen och ojar sig över att han står där för "det stör honom när han klipper gräset". Men, gräset är ju på andra sidan staketet. "Ja, men det spelar ingen roll... jag tycker du kan stå någon annanstans..."

Hur orkar folk??

Denna är till dig Ullstorps-Torgny... hur nu något otillåtet kan vara förbjudet? //Farmskan



Kommentarer
Marcus

Heja Arga Lappen!! :)



Bästa Uggla-låten är för f-n utan tvekan "Han kysste mig". Fruktansvärt bra!!



För övrigt anser jag att sura gubbar bör försöras!

2008-07-09 @ 07:17:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0