Mamma Mia

Igår var jag och maken på bio och såg "Mamma Mia" - en sån där film man blir lite småglad av... kommer liksom på sig själv med att sitta och småle hela tiden. Egentligen skulle man ju vilja sjunga med i alla låtarna eftersom man kan dem men det verkar så korkat på en bio. Däremot sjöng vi så det ekade när vi såg showen i London för några år sen.

 

Hur som helst... filmen är klart sevärd om inte annat så för musiken!

Jag måste ha progressiva glasögon... hur gammal är man inte då!!?? Det enda jag ser framför mig är min gamla morfars coca-bonnar som var så slipade att man knappt såg hans pupiller. Hjälp!!! Vad händer med kroppen egentligen? Nåja, får väl helt enkelt bara acceptera läget, hitta ett par snygga bågar och gå vidare. Dyrt är det också... AAAHHH!!!



Håkan! Har du aldrig hört talas om ordet lojalitet mot sin chef?? Ha ha ha

Dags för käk! //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0