Turgubbe!!

Kommer ni ihåg ett inlägg från i maj i år där jag berättade om att Broderns bonusbarn sålt lotter...?? Hur som helst så var vinsten en bil (Toyota Aygo) och det visade sig att vinsten utfallit på någon av de 25 lotter som vi tog. Givetvis gick den inte till oss för vi har aldrig tur i spel, däremot så vann Brodern med fästmö bilen. GRATTIS!!! Ni bevisar verkligen att man kan ha tur både i spel och kärlek!!



Nu skall den dock säljas och hela familjen skall ta sig en tur utomlands! Helt rätt tänkt

Idag har vi gjort lite småärenden i stan. Maken skulle lämna in sina glasögon som gått sönder och då passade jag och Modern (som är nere denna veckan) på att följa med och shoppa lite. Nya muggar, lite kläder och så en födelsedagspresent till lill-sonens Madde. Inte så mycket folk i stan och skönt väder så det var riktigt mysigt.

Magen kurrar så det är dags för käk men först vill jag ge er veckans skämt ifrån Maken:

Vet ni vad Herman Lindkvists lillebror heter?
Sperman Lindkvist...

Jag har sagt det förut... ibland blir man förstummad! //Farmskan


Kommentarer
Paps och Babs

Det finns två bröder till. Tyvärr är den ene blind och den andre döv. De heter Ser-man lindkvist och

Hör-man Lindkvist.

2008-07-21 @ 20:40:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0