4 sädesslag

Kan man verkligen träna när man ätit chili con carne?? Ja, den frågan ställde jag idag i pendlarbilen och fick egentligen inget riktigt svar.
"Nja, om du står längst bak..." Vadå, längst bak? På powerplaten står man i bredd.
"Du kan ju göra smygare...." Jo, men det är ju dom som luktar mest.

Hur som helst hade jag sån tur att jag var själv på träningen idag så det gick alldeles utmärkt!

Annars är det inte mycket till svar i den bilen... "Har ni koll på sädesslagen" frågade jag
Ullstorps-Torgny försökte sig då på en ramsa från barndomen... typ Råg är Låg och sånt men det där ledde ju absolut ingenstans eftersom det var det enda han kom ihåg. Men nu skall ni få se:

     
VETE                             HAVRE                  KORN                    RÅG

Tänk så mycket bra man lär sig när man bloggar... nu kan ni imponera i sommar!

Förhör i pendlarbilen imorgon! //Farmskan

PS! Pilla... hoppas du är bättre i din "heelsporrrrre"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0