Att mörda för mindre

Idag var det fru Ekdahls sista jobbedag innan hennes välbehövliga semester... hon kom in i bilen i morse och såg ut som om hon festat hela natten. Hon hade varit utsatt för snark-stereo!

Hennes man har nämligen "kompisvecka" hemma hos dem och där bor då ett antal vänner till honom som äter, dricker öl, pratar och spelar golf. Igår när hon så kommit hem hade huset varit tomt, herrarna var på bowling... så fru Ekdahl somnade sött. Efter en stund kommer de hem och ville "bara kolla om hon sov" (tack för den).

"Sen kunde jag ju för f-n inte somna om... utan låg och vände och vred mig till kl. 2... plus att de sedan började snarka i stereo... Jag tänkte att nu går jag snart upp och lägger en kudde över huvet på dem och trycker till..."
I LOVE FRU EKDAHL!!

Men oj, oj, oj vad träningsvärk man har.... hur kan man vara i så dåligt skick??



Segern är vår... då skiter man i lite smärta! Heja Partner!! //Farmskan


Kommentarer
Pia

Jaha! Och vem står givetvis i mitten!!

2008-06-29 @ 10:25:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0