En trevlig kväll

En mycket trevlig kväll hade vi igår hemma hos Nisse och Rita.... God mat (inget slår första gången man äter sill, potatis och gräddfil!!), trevligt sällskap och nya bekantskaper. Maken och broder Nils spelade sommarvalser på begäran. Att det sen blev La Paloma när vi önskade Havsörnsvalsen får man väl ha överseende med. Regnet höll sig borta också så vi kunde äta ute som sig bör.

Eftersom delar av sällskapet var engelsktalande fick man öva på sina språkkunskaper. Blev bjudna hem till dem också utanför Manchester och åka kanalbåt... det bara måste vi göra! Här kommer lite midsommarbilder:

     

Maken var på sitt allra fyndigaste humör och hans roligheter haglade över sällskapet. Då drog jag mig till minnes i torsdags när vi var och kikade på dotterns fotbollsmatch. De mötte Brösarp och tjejerna där hade en stor logo bak på byxan där det stod "PELLES" (ni vet Pelles pizza...).

Maken: "Den pizzan är nog med skinka.... hoppas bara vi slipper svamp"

Jag vet!! Men jag har börjat vänja mig //Farmskan


Kommentarer
Elin

jag tror inte min pappa är frisk ;) haha!

2008-06-21 @ 14:06:46
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/
Världens bästa bror och blivande svägerska!!

Hej! =)

Måste bara säga; Elin! Vilken fantastisk bild! Den vill vi ha, jag gillar collageväggar vet du! ;)



=) Madde

2008-06-22 @ 14:03:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0