Hett hett hett

Pust och stön... hett så det luar! Nu önskar man faktiskt att man hade en pool i trädgården. Kling (= grannen) har skaffat en och han vill gärna att vi skall komma in och bada. Det är en sådan där rund blå som står i alla trädgårdar nu för tiden. Tror den är på 6.000 liter eller nåt... Men jag vill ha en riktig, en som man gräver ner med soldäck runt om. Fast det kommer förmodligen aldrig att inträffa eftersom maken inte kan simma och därför inte förstår njutningen med en pool. Typ en sådan här... (Barn! Julklappstips till mor)



Lite högre staket bara så man håller grannarnas ohängda ungar borta.... Men den dan vi skaffar en sådan här så kommer våra egna barn med 218 kompisar att ligga där och späka sig förmodligen. Oj, vad kul det skulle va.... Men det närmsta man kommer en pool blir förmodligen badbaljan som står i tvättstugan... suck!

Idag tog vi en sväng till Eko-hallen. Maken skulle ha en ny skruvdragare och jag skulle ha en massa annat onödigt som man hittar när man ändå går en sväng. 2.698 kr... katjing! Nu sitter jag här i solen och lyssnar till när han "mekar" i garaget... undrar vad han bygger??

Imorgon är det jobbedag och allt är som vanligt igen //Farmskan


Kommentarer
Elin

jag ska nog skicka stiffe till "byggare bob" han kan ju spela hans assistent i tecknat! :P jag ska sova länge och tänka på er när ni jubbar <3 iof är jag hundvakt!

2008-06-08 @ 20:51:07
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0