Husbyte?

Nu är jag och maken inne i en husbytar-sväng igen. Ni som känner oss vet att det där kommer lite i cykler och just nu är det alltså BYTESCYKEL (det är inte alltid vi är samma cykel jag och maken, men just nu så är det så). Därför har vi skickat in lite intresseförfrågningar på en del hus och i eftermiddags var dessutom maken på husvisning på denna villan:

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/187342

Dock kom han hem och var ganska kritisk.... byta tak, byta fönster, lite fix där och lite fix där så just detta blir det nog inte. Dessutom pelletsbrännare och där kände jag att... oj, vad trött jag blev. I pendlarbilen upplyste de mig om att "eftersom maken ändå var den som gjorde allt så behövde ju inte just det bli ett problem..." Nåja! Men vi letar vidare.

Ikväll är det premiärernas premiär enligt många: Allsång på Skansen. Kvällens artister gör dock att Farmskan inte kommer att titta någon minut alls ikväll. Arja Saijonmaa, Håkan Hellström och... sist och definitivt sämst, the one and only Christer Sjögren. AAAAHHH nej...

Såg följande fina citat idag:

Om kärleken vore onödig bara för att den inte varar för alltid
så vore livet onödigt av samma anledning

//Farmskan


Kommentarer
Mamma

Har nu läst igenom dina bloggar och blir lika glad över din förmåga att skriva. Och som vanligt så går

jag in med kommentaren att Ni inte skall byta bort Ert fina hus. Jag har det bra på Marma. Sköt om Er alla/Kram mamma

2008-06-26 @ 11:25:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0