Lata dagar

Sa har söndagen ocksa snart passerat och halva veckan har gatt. Lite soldis pa förmiddagen idag vilket gjorde gott pa Hannas branda skinn. Vi bestamde oss för stranden idag för man vill ju inte att hela veckan skall ga utan att man badat i havet... Gardagens show var en cabaret och vi fick oss ett riktigt gott skratt. Det handlade om att spela in ett avsnitt av Dallas och regissören blev aldrig nöjd... svart att förklara men det var otroligt kul!

Nar jag och Elin var pa Kanarieöarna ifjol trodde jag att jag hade sett det största "paket" som nagon man kunde ha men jag hade fel... det största man kan ha har jag namlıgen sett idag pa stranden tillhörande en hollandsk aldre herre. Ett tag var jag övertygad om att han förmodligen bar blöja för sa stort paket kan ingen ha... Kanske han gjorde ocksa förresten, vad vet jag. Sa nu vet ni det... vinnaren ar fran Holland.

Vi har prövat kakbuffén ocksa idag... mums. Man behöver ju fylla ut vecken sa man blir solbrand överallt i skrymslen och vrar... ha ha

Nu vantar kvallsmat och sen kvallens show. De skall utse Mr and Mrs Pegasos World... minns du Elin?? Kan bli hur kul som helst att titta pa. Och sa maste vi ju försöka fota Hannas stora flört ocksa. Hon fullkomligt dreglar...

Och imorgon aker vi in till Side för att se vad de har att erbjuda!

Kramar och pussar!! //Farmskan o Hanna


Kommentarer
Anonym

Hej hej, mrollis här, hemkommern från kusten, ja där var det oxå hett.. Igår hade vi släktträff på min pappas sida, 80 pers i spannet 6 mån till 80 år... myste i solen med vin, bad, femkamp och mycket prat. Hur roligt som helst... Skönt att ni har det gott, njut av det!! Visst är maten god, har ni ätit grytan där dom slår sönder kruset vid bordet? och brödet som är hur stort som helst om man bara doppar i goda röror? mmmm nu blir jag hungrig igen fast vi har grillat ikväll.. passa på att ta fotvård oxå.. jättebilligt mot hemma. Ha det gott så ses vi om några dar. Kram kram/ M



2008-06-01 @ 22:05:33
Stiffe

Hej Darlings ! Kul att få se er live idag. Det var ju några dar sen´. Nu är det natti natti !

Puss & kram från Everöd

2008-06-01 @ 22:24:48
Elin

haha! jisses, de var de värsta jag sett. men de där skottarna de kan! ;) kul och se er live idag som min fader precis sade. vi satt och kollade på muriels brällop innan ikväll och jag fick en super idé om att nästa blir barbados istället ;) mohahahhaa! gran canaria va fina grejer, men de verkar som turkiet har slått rekordet! saknar dig <3

2008-06-01 @ 23:07:43
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/
Manne

...tippar på pungbråck...kolla i morgon!

Kram

2008-06-02 @ 15:09:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0