Nyklippt

Idag har jag varit hos Titti och klippt mig. Min frissa och jag har hängt ihop ett bra tag och hon är också en av medlemmarna i vinlotteriet. Idag skulle jag färga den breda landningsbanan av grått hår som jag hade i huvudet samt klippa topparna och framförallt.... tunna ut. Mitt hår är nämligen grymt tjockt och det blir som en stor jättemössa på ingen tid alls. Stoppar man fingrarna i det så hittar man inte dem igen...

Ungefär som om jag skulle ta på mig ett par stringtrosor... ha ha ha

Jättesugen på godis när jag körde hem så jag stannade till i kiosken och nu ser man fördelen av att bo i en liten by.

"Stefan har redan varit här och köpt jordnötter... så att du vet"
"Tack vad bra... men jag vill nog ändå ha lite cheez-ballar"
Det kunde ju lätt blivit dubbelköp om inte Axel i kiosken haft koll.

Ikväll är det första semifinalen: Turkiet - Tyskland. Tippar 1-1 och sen vinner Tyskland med 2-1 i förlängningen. Men jag har ju haft fel förr... eller vad säger du chefens chef?

Imorgon väntar en prestigefylld brännbollsmatch mellan kundservice Partner (mitt gäng) och kundservice Bank (fru Ekdahls gäng). Vi har kaxat rejält hela veckan så vinner vi inte nu så kommer vi att få äta gräs!! Så kom igen nu så visar vi var bucklan hör hemma.

Natti Natti //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0