Segern är vår!

Torsdag och dags för kampernas kamp. Kundservice Partner mot Kundservice Bank, och bägge hade vi värvat lite folk ifrån supporten också. Hets, hets, hets och kaxiga påhopp hela dagen vilket gjorde att stämningen var på topp när vi drog iväg efter jobbet. Som en överraskning hade vi värvat vår nye VD som domare och det tror jag de flesta tyckte var himla roligt att han ställde upp på. Och det där skapar bara bra förutsättningar för framtiden!

Matchen spelades i tre set med 10 minuter inne och 10 minuter ute i varje set. Vårt lag tog kommandot direkt och vi ledde med 5 poäng efter första rundan... men sen drog det iväg. Vi hade några riktiga långträffare i vårt lag! Slutresultatet blev till sist 113-85 och bucklan hamnade därmod hos Partner! Hurra!

Sen blev det mat och lite dricka i en liten stuga i skogen. Solen sken och vi hade det riktigt mysigt! Vi drog i gång med en musiktävling där man skulle gissa låt och artist. Herregud... man kan ju inte en enda av de nya grupperna. Var är Göingenflickorna, Sven-Ingvars och de andra?? Tur man hade ungdomar i laget som kunde svara... och plötsligt märker man att man är gammal... buhu!!



Det är så lite som krävs för att det skall bli kul. Nu hoppas jag att jag får lite bilder ifrån Mrollan som jag kan lägga upp.... åtminstone segerbilden!

Imorgon är det fredag och bara två veckor till semestern! //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0