Världens pik eller?

Första jobbedagen denna veckan och för säkerhetsskull valde jag att jobba hemifrån... ni vet, närheten till toaletten kändes rätt viktig. Jag tror vi har totalt 10 toaletter på 220 man och alltid när jag behöver gå, behöver alla andra det också. Sen är det ju där med gemensamma toaletter... det finns gränser för vad man vill utsätta sina medmänniskor och kollegor för. Familjemedlemmar däremot, dom för köpa läget.

Gruppen hade lagt upp bilder ifrån kvartalsmötet och bland dem fanns en rejäl pik till Farmskan



Ribban ligger säkert på 1,65 meter också bara för att visa att "det där lilla gumman, det fixar du inte..." Vadå 1,65 meter... vem har pratat om meter? Jag har aldrig sagt något om meter utan har hela tiden menat centimeter... Så den där ribban får allt sänkas om jag med min smidiga kropp skall ta mig över. Såg förresten en hel del roliga stilar på bilderna. Bengts rivning på 1,10 var i världsklass... ha ha ha. Det är som Håkan sa: "Man är inte 25 längre...."

Man är fortfarande lite förbannad också för att Sverige spelade så jäkla uselt igår... har nog aldrig sett något så dåligt och ingen ingrep på bänken heller. Fanns förmodligen inte mycket att göra åt det men man kunde åtminstone gjort ett försök. Känns rätt onödigt att vänta med bytena till 10 minuter före slut. Tar ju minst 8,5 minut att bara komma in i matchen. Men vad vet jag... jag är ju ingen Lagerbäck.

Imorgon är det midsommar.... //Farmskan

PS! För alla som undrar så ÄR Grahnskan vid liv och god hälsa. Hon mår utmärkt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0