Anmäld & Quiz

Vilket skitväder... full snöstorm nu när man vill ha vår! Har varit i Helsingborg idag på work-shop och fick ta det "Stiffe-lugnt" när jag körde hem. Snön ven runt rutorna och det blåste rejält.

Nu är jag anmäld till högskolan till hösten. 30 poäng Beteendevetenskap i första rundan... Arbets- och oganisationspsykologi". Låter tungt men jag tror det är otroligt intressant. Hoppas det i alla fall. Känner mig stolt att det äntligen blivit av. Ett nytt pass med powerplate också idag och magmusklerna fick jobba. Blev förvånad att jag faktiskt fortfarande hade några efter år av slapphet men det kan jag med stolthet säga att jag har... åtminstone värker det i dem just nu.

Har ni tänkt på så mycket skit man har i huvudet egentligen. Saker som man bara vet utan att man vill det. Som till exempel alla dessa reklam pay-offs som finns, i radio och på TV, och som man vet direkt vilket företag det är när man hör meningen... tänkte testa er. Skriv era gissningar i kommentarerna:

* Because your worth it
* I'm lovin it
* En riktig optiker
* The make up of make up artists
* Just do it
* Det du behöver, när du behöver det
* Om katten själv får välja
* Om du har bestämt dig

Erkänn... ni kan dem också även om ni inte vill... //Farmskan

PS In med magen Britta så jag kommer förbi och fram...


Kommentarer
grahnskans

tyvärr Åsa, får nog sätta på tv ibland märker jag. Kunde bara en och det var katt maten whiskas.
Så kass var en annan,eller inte??? Kram på er alla

2008-03-17 @ 21:11:30
Elin

är de inte... dra in magen så jag kommer förbi och fram? ;)

2008-03-17 @ 21:34:37
URL: http://stiffesdotter.blogg.se
Marcus

Tror jag behöver komma ut mer.. =)
* Because your worth it - L´Oreal
* I'm lovin it - McDonalds
* En riktig optiker - Synsam
* The make up of make up artists - Maxfactor
* Just do it - Nike
* Det du behöver, när du behöver det - Statoil?
* Om katten själv får välja - Whiskas
* Om du har bestämt dig - Lätta?

2008-03-18 @ 08:04:04
Anonym

du glömde en, kanske inte så mkt på TV men den är bra:)Bonus på allt överallt

2008-03-19 @ 18:16:51
BloggPilla

Du vet varför du skall spara dessa slogans va?

2008-03-20 @ 12:47:28
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0