Fel, fel men rätt ändå

Två DVD-filmer konsumerade vi igår... var nämligen hemma i brors lägenhet och hämtade posten och då passade jag på att sno åt mig lite filmer. Sorry Samba-Ola... lovar att lämna tillbaka dem innan du är hemma. We own the night och The Kingdom kikade vi på. Bägge var bra även om jag gillade The Kingdom mest. Handlade om ett terrorattentat nere i Saudi Arabien, mycket skjutande, men den var klart sevärd! Tips från coachen

Fru Ekdahl var på Villa-mässan i Malmö i helgen och lyckades, trots lågskor och vackert väder, stupa raklång som en fura rätt i asfalten. Skrapade bägge knäna, slog hål på strumbyxorna och lyckades dessutom landa på den nyss ihopläkta f.d. brutna handleden. "Det knakade till i den, men jag tycker fan den har blivit lite rakare..." Hon förevisade dessutom sina bedrövliga knän...

- Är du säker på att ni inte gjort en gräsare?
- Ja, eller älskade på en nålfiltsmatta?
- Du har kanske kört med nya maskinen över knäskålarna för att få dem lena?

De kreativa förslagen haglade givetvis... Det är kärlek!

     Idag bjöd vår avdelning på tårta, är vi inte för snälla??

Allt som allt så har det varit en bra dag! //Farmskan

PS! Hoppas ni har det bra alla utlandsturister! Saknar er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0