Förlåt Jan(a)

Landade hemmavid runt 8-tiden på kvällen och blev hämtad i ny bil...



Skönt att vara hemma igen... sova i egen säng och allt det där. De som saknat mig allra mest var nog blommorna för de hade inte fått något vatten på LÄÄÄÄÄNGE. Hur kan man missa och se det? Hur kan man missa och se att bladen hänger som taxöron längs krukan? Ja, jag bara undrar. Jag har väl i och för sig inga gröna fingrar jag heller men jag kan åtminstone fylla på vattenkannan och stänka lite över dem en och annan gång. Känns dock lite jobbigt och starta med en konflikt det första man gör när man kommer innanför dörren, även om man nu tränat konflikhantering på kursen i några dagar. Ni vet det där om Jag-budskap: "När du inte vattnar blommorna, blir jag jätteledsen och....." Något krystat faktiskt.

Vi glömde Jan(a)s födelsedag igår, för detta vill vi be tusen gånger om ursäkt! Grattis på dig så här i efterskott... Ringde i morse på han mobil för att säga ett försenat grattis men hamnade i hans röstbrevlåda, vilket var riktigt kul "Du har kommit till Jan Jönssons EROvoice"  EROvoice?? Vad är det för något? Eurovoice har jag hört talas om men EROvoice... sorry vännen... det lät bara hur kul som helst.

Nu väntar sista kapitlet i min bok //Farmskan

PS! Välkommen hem Grahnskan, hoppas det inte blir för sent i natt. Djuren har fått mat


Kommentarer
jana

Inte ERO voice utan JERO voice! Dax att rensa hörapparaten!

2008-03-07 @ 12:51:08
Manne

Varmt och gott haer hos oss. Lite thaimassage naest pa tur. Hoppas allt aer bra hemma i kylan. Puss o kram

2008-03-07 @ 14:47:24
Samba Ola

Tjena paa er!
Hoppas ni har det kallt och elaendigt.. hehe
Aer i Fortaleza nu. 32 grader varmt, fina straender och billg bira... Jag trivs inte alls ;)
Saknar er alla, Aeven dig Elin.. haha
Puss fraan Brasil!

2008-03-07 @ 18:58:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0