Glans - på en torsdag?

Två härliga kvällar med fantastisk underhållning är avnjutna! Först den här mannen:

image136

En magisk kväll som först värmdes upp av en Marika Karlsson som var riktigt, riktigt rolig hon också. Hennes kommentar att det borde finnas ett Friskis & Fettis för oss som inte var träningsnarkomaner i snygga stringtrosor utan hellre ville gympa i bag-in-box underkläder är... igenkännande. Sen kommer han, mannen (eller lilla gossen), in och bara äger scenen. Går inte att återge en sådan kväll men man har behagligt ont i skrattmusklerna. Visste ni att nymodigheter som:
* Dyslexi tidigare bara benämndes "dåligt läshuvud"
* Metrosexuell är som alla vet en "tösapåg"
* Barn bara är en sexuellt överförd könssjukdom...

I LOVE JOHAN GLANS!

Och sen igår (efter ännu ett pass på powerplate) hade vi en magisk kväll med våra favoriter Pia och Jan(a). God middag först, därefter busstur från Yllan till Idrottshallen (=267 meter), biljetter på parkett förstås och sen en fantastisk show med den här mannen:

image137

Jag är ingen fantast av trolleri / magi egentligen men jag måste säga att jag gick hem med en skön känsla av oförstånd i kroppen (läs: mer än vanligt....). Helt underbart och osannolikt! Hur fan gör karln?? Gubben bakom mig ägnade hela showen åt att förklara för sin fru och sitt barn hur tricken gick till, han hade lösningen på allt... yeah right! Knip tyst eller dö!

Ibland är livet så gott att leva! Tack Pia & Jan(a)... ni är guld //Farmskan

PS! Pia "luft" Jönsson fick helt tyst titta på när Jan(a) "attraktiv" Jönsson blev utbjuden... Ha ha



Kommentarer
Elin

kommer du på vårt bröllop? :)

2008-03-29 @ 12:47:42
URL: http://stiffesdotter.blogg.se
Pia Jönsson

Såg inte kärringen på hela lördagen. Kanske har Labero äntligen lyckats trolla bort någon som inte kommer tillbaka!
Pia "luft"

2008-04-01 @ 13:34:05
Petra Glans

Jag tror jag är släkt med honom...eller? Hade jag haft en son skulle han hetat Johan och då hade jag för fan vatt mor till honom. Hur gammal är han? Hur gammal är jag? Tjingeling

2008-04-01 @ 22:20:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0