Har du feber?

Har jag ett bra pokerface? Länge levde jag i den tron men allt efter som tiden gått har jag förstått att så är inte fallet. Jag signalerar precis allt med min kropp och mitt ansiktsuttryck. Hur kunde jag ha så fel?? Idag hade jag ett minst sagt uppretat samtal på telefon och ju längre tiden gick desto rödare blev jag... på halsen, kinderna och öronen framför allt. En kollega frågade: "Vad är det med dig? Har du feber?" Nej, hur kan du tro det... jag är bara på väg att få blodstörtning av ilska!! Världens bästa pokerface... no way. Suck



På fredag smäller det! Mitt första pass med Power Plate... En makalös manick där man skall skaka sig i form. Den vibrerar konstant och man står där helt lugnt och gör lite rörelser. Alla snackar om denna nya träningsform och jag som då verkligen hatar att träna känner att nu måste jag testa. Här är lite fakta som jag hittade:

Power Plate är:

· Skonsamt, snabbt, effektivt, enkelt

· Ökar fettförbränning/ämnesomsättning
· Mindre celluliter (massage på PP sägs lösa upp koagulerade vävnader/bryta ner fettceller).

· Ökad rörlighet, kroppskontroll

- Ökar tillväxthormoner och serotonin (lyckohormon).

Innebär det att jag kommer att bli 2 meter lång och ständigt lycklig??

Passar

· Från motionär till elitidrottare.

· Äldre

· Överviktiga

· Tidigare soffpotatisar

· Den som inte gillar mycket svett


Är det inte jag så säg....?? Just gonna löööv it

Dottern har varit lite trött och kinkig ikväll så dagens Zits passar bra. Älskar dig baby!

image125

Imorgon väntar besök i huvudstaden. Vi hörs! //Farmskan

PS: Trång va?? Har någon eld??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0