Teambuilding

Ja, nu sitter jag här igen, på Dömle Herrgård strax norr om Karlstad. Ingen täckning på telefonen, ingen TV (så nu missade jag Anna Pihl) men tack och lov så har de trådlöst bredband så man kan läsa lite mail och blogga.

Tillbringade natten hos modern i Göteborg, alltid lika trevligt. Det är så sällan man träffas nu så det är skönt man har lite tjänsteresor ibland som går att kombinera med ett besök. Upp med tuppen och körde de sista milen i morse och sen har vi hållt på i ett kör hela dagen fram till klockan halv nio. Detta blocks tema är "Teambuilding - Att bygga framgångsrika team". Har vi inte byggt det redan?

Dagen har därför innehållit både teoridelar, praktiska övningar (bollar, blindbock, hinderbana, svingande i träd, krypande på stockar... ) och avslutades med afrikansk dans och allsång. Puh!! Det är jobbigt att vara chef... Sitter här nu och inser att jag kommer att ha sjuk träningsvärk imorgon... är ju ännu inte i toppform eftersom jag laddar för höjdhoppet i sommar så jag måste jobba mer med smidighetsövningar. Den mentala träningen är redan igångsatt och jag ser inga hinder framför mig att nå mitt mål...

Imorgon är det konflikthantering så det gäller att ladda batterierna...
Saknar er alla! //Farmskan

PS! Det blev en ny bil i alla fall... oväntat


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0