Vad ska Stiffe säga?

49 mail..!!! Hur är det möjligt att få 49 mail på en dag? Var ju på tjänsteresa igår och öppnade inte datorn vilket medförde en smärre chock i morse. Det går ju en hel förmiddag sen innan man är ifatt och "att-göra" listan blev genast ett antal punkter större.

Hade en kvällsdragning med lite information för övriga avdelningar och bjöd på lite smörgåstårta och gott kaffebröd. Mycket uppskattat! Ibland är det så lite som behövs... och det gör så stor skillnad. I varje fall tills man är tillbaka i verkligheten igen imorgon. Eller nej, nu hoppas vi på att det var ett steg i rätt riktning. Det kändes bra i alla fall och det är ju viktigt att vi alla hjälps åt och jobbar för samma sak.

Lång dag alltså... höll på att köra över en joggare på vägen hem som bestämt sig för att det var mycket lämpligt att springa längs en 70-väg utan gatlyktor. Idioter... Herregud sa jag, tänk om man hade kört på honom. Ja usch, sa Ullstorps-Torgny... vad skulle Stiffe säga om du fick en bula på bilen? Katjing

Nu skall jag lägga mig som den stora soffpotatis jag är, raklång i soffan och ta igen mig. Har precis haft ett gott snack med Rita om allting och ingenting och snart kommer dottern hem. Tror jag skall adoptera henne faktiskt... fick ett så gulligt SMS idag så man bara smälter...

Må gott! //Farmskan

PS! Snart kommer Manne och Irving hem från Thailand... skall bli kul och höra hur ni haft det!
och... Paps & Babs har fått igång Spindelharpan... Tack och lov!


Kommentarer
Manne

Hejsan pa er! Har precis checkat ut efter en haerlig semester. Vaentar bara pa att bli upphaemtade och transport tillbaka till verkligheten. Ses snart...kramisar

2008-03-20 @ 05:43:15
Den yngste sonen

Tycker bloggen uppdateras dåligt nuförtiden !

2008-03-20 @ 17:41:48
Elin

HAHA :) du är för skön.. jag tror inte heller stiffe hade blivit så glad med en bula i bilen.. men den är ju "hans". han kör jööö opel ;)

2008-03-21 @ 14:47:46
URL: http://stiffesdotter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0