13 ton singel

Sommarvärmen fortsätter och det är rent ljuvligt ute. Slutade tidigare idag eftersom jag hade tid på banken och de stänger ju som alla vet klockan 3. Gick upp en sväng till lill-sonen sen för att fotografera hans soffa. Den skall numera ut på blocket eftersom en ny skall inhandlas inom kort. Han skall nämligen flytta på torsdag i nästa vecka och behöver både det ena och det andra. Att han skall flytta märks också i lägenheten som är sjukt stökig och uppställd... tror jag skall anmäla honom till det där programmet i TV4... Rent hus.

Fick 2 proppade tvättkorgar med smutstvätt med mig hem också så det är ju tur det är fint väder så det går undan. Jag är alldeles, alldeles för snäll. JAG VET!!!

image173

13 ton singel ligger nu på vår uppfart så maken har ställt in kvällslöpningen... blir nog några rundor med skottkärran innan solen går ner. Själv är det dags för första maskinen att hängas ut

Ha en skön kväll! //Farmskan


Kommentarer
Madde

Ja, du är alldeles för snäll! Han borde tvätta själv. Men han köper med en blomma på söndag som tack! :D

2008-05-08 @ 22:32:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0