Dag 1

Klockorna (för vi behövde 2) ringde redan klockan 4. Det var tidigt... Maken var snall och skjutsade oss till Svagertorp (sorry.. men detta tangentbord har inga a och a) Ha ha ha. Allt gıck bra med resan och vı var i god tid pa Kastrup. At sedan varldens dyraste frukost men det far det vara vart.

Nagot sena med flyget ner som för övrigt bestod av 40% manniskor under 90 centimeter (och da var det inga dvargar). En galen familj fran Karlskrona dar frun var mer an lovligt dum underhöll oss hela resan. Framme vid hotellet och Hanna ramlar ut ur bussen och jag var tvungen att ge 50 kronor i dricks till vaskkillen för jag hade ingen vaxel...

Ett underbart hotell med en pool som ar helt fantastisk. Vi har precis kakat buffe och nu skall vi pa lite underhallning. Vi mar jattebra och hit aker vi hela rasket nar jag fyller 50. Bılder laggs upp nar vi kommer hem,

Pussar och kramar fran oss i Turkey (pa ett smatt otroligt tangentbord)


Kommentarer
mamma

Oh jag som fick för mig att ni skulle åka i morgon fredag. Ringde för att önska lycka till men fick ett rätt långt samtal i från din make som kände att det var tyst hemma. Ha det bra och var rädda om Er/kram mamma

2008-05-29 @ 19:26:26
Stiffe

Frackt att tangentborden inte har a,a och o.

Allt blir genast mycket lattare att lasa.

Godnatt och ha det bra ! Puss

2008-05-29 @ 21:05:01
Grahnskans

Hej min vän

Ha nu en riktigt skön och underbar semester.

Kram

Carina

2008-05-30 @ 07:44:35
BloggPilla

Hej Asa, ar i Thailand och har inte heller alla tangenterna.Har ar det varmt sa det luar. Smorjer med faktor 20 o ingen sol idag under flera timmar och anda rod som en krafta. kram

2008-05-30 @ 12:09:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0