Favoriter

Dotterns favorit: Ford KA



En sån bil står överst på hennes önskelista... Eftersom Fru Ekdahl är ägare till en sådan eminent bil kan jag bara meddela att komforten bak är helt OK (trot den som vill), ljudnivån något hög och accelerationen lämnar väl något övrigt att önska... men det bästa av allt är att när man skall öppna bakluckan måste man stänga motorn. Vi funderade länge och väl på om det kanske var så att det drog för mycket ström så det var svårt att hålla varvet uppe, men ingen visste helt säkert. Det kan ju vara en extra finess på just Fru Ekdahls exemplar i och för sig...

Makens favorit: Nike Air Pegasus

Mycket klagande just nu där hemma på det par Adidas han köpt tidigare i vår. "Man blir helt stum i benen, jag får jätteont i vaderna och låren" bla bla bla. Tur det är lön i helgen så vi kan få inhandla ett par nya skor och bli av med tjatet

Mina favoriter: Cheez Ballz

 

Bara så ni förstår att vi inte spelar i samma liga i vår familj! //Farmskan

PS! Pia din goding, var är du??


Kommentarer
Världens bästa bror!

Han ska inte ha Nike Air!! Han ska givetvis ha Asics Gel Kayano 13!! Det har jag, och se så mycket jag springer...

Man blir lätt som enn fjäder!

Puss

2008-05-23 @ 18:26:31
Anonym

Stå på Dig Stiffe. Mina Nike Pegasus klarade

Stockholms Maraton 30 minuter snabbare än Olas Asics

Må väl.

2008-05-23 @ 19:25:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0