Massage??

Grannens fru skulle backa ut sin bil (liten, rostig Opel Kadett) i lördags från sin uppfart. Backade väl rakt in i sin mans bil (stor, fin BMW för 730.000 kr)... stiger ur bilen och tittar förvånat på hans bil. Stiger in igen, rattar upp hjulen lite extra och backar rätt in i soptunnan. Vevar ner rutan och puttar omkull soptunnan... Sådärja! Det är tanter det!

Helgen avslutades i varje fall med ett besök hos svärföräldrarna i Fjälkinge. De skulle bjuda på kaffe och när jag stod där och tittade på bryggaren så var den helt sönder. Läckte lite här och där och saknades bitar...

"Dags att köpa en ny tror jag..."
"Nej, vi har en ny i skåpet men det är ju synd att ta fram den"
Ja eller hur!

Och nu är det en ny härlig vecka... men varför är man så sjukt trött så fort man vet att man måste stiga upp tidigt. Man sover ju ändå inte särskilt mycket längre på helgerna. Jag tror det är mer känslan av att kunna ligga länge som är skön...

Efter jobbet ett pass på power plate och därefter test av den nya massagebänken... "som skall vara så fantastiskt skön" Aj, Aj, Aj... skönt är liksom inte rätt ord här. Det gjorde vansinnigt ont och jag vill bara meddela att jag kan komma att antingen mista rörelseförmågan alternativt gå med hjälp av rollator imorgon... Det var den första och sista gången för min del på denna "sköna" massagebänk. Under hela behandlingen fick man dessutom ha en fettförbränningsplatta på magen. "Det sticker lite hela tiden så du får välja om du vill ha styrka 1, 2 eller 3..." Tja, med tanke på att det skall tränga igenom allt fett som finns så får man väl ha minst en 2:a... Räknar kallt med att jag skall ha tappat 4-5 kg till imorgon.

Jag säger som Jonte: Hopp och lek - Skinkstek. Varför? Ingen aning //Farmskan

PS! Här är en bild på vårt altandäck. Nu fattas bara lite blommor och ett bord...

image172


Kommentarer
Världens Bästa Ola

Vad är en rollator??

2008-05-05 @ 20:13:03
Anonym

woow, är de vår trädgård :) så grrrrrrrrrannt jööö!

2008-05-05 @ 22:12:35
Elin

det kan vara så också... att det gjorde så förbaskat ont pågrund av att det tog dig hela 50 år att ta dig i kragen och gå dit? va rädd om dig styvis

2008-05-05 @ 22:15:31
URL: http://stiffesdotter.blogg.se
tessan

Så fint det blev =) ha en trevlig dag åsis! Hälsa pappa! Kramis

2008-05-06 @ 11:09:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0