Roland

Fick detta tipset av bror min för ett tag sen och har helt snöat in på denna killen. Vet inte om jag skall tycka synd om honom eller bara skratta hejdlöst. Ni vet det där eviga dilemmat om att skratta åt eller med någon...



Han är nästan i klass med Ullstorps-Torgny på julfesten...

Mycket sexprat i pendlarbilen idag eftersom några av oss tittat på Hans Scheike (ni vet den gamle smiskkungen...) på TV igår. Fru Ekdahl kände faktiskt att det pirrade till lite grand. För er andra som glömt så kan ni gå in och få lite inspiration på den här sidan. Tror jag skall gå ut och kapa lite björkris ikväll....

http://www.livslust.t.se/eckecorner/NewFiles/sfirst.html

Nu är det resa som gäller både imorgon och på torsdag. Ibland är det skönt att bara sitta där i bilen och inte kunna göra så mycket annat. Man springer ju som ett skållat troll på jobbet hela dagarna och ändå fick jag inte vara med i stegräknartävlingen. Det var lite som när man gick i skolan och aldrig blev vald på gympan...

Men jag ä inte bitter... //Farmskan


Kommentarer
Elin

TÄNK PÅ ATT JAG BOR I KÄLLARN! ni kan väl försöka vara diskreta iaf? ;)

2008-05-13 @ 22:21:16
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0