Snart kommer Mona

Vinkväll ikväll i Tollarp och snart kommer Mona och hämtar mig. Lite god mat, vin och kanske, kanske är det min tur att vinna lite flaskor ikväll. Har haft extrem otur de senaste gångerna. Håll tummarna!

En bra, men jäktig dag, idag... har haft uppföljningsamtal hela dagen i stort sett och det är alltid kul. Mycket bra idéer, tankar och synpunkter som kommer upp i de mötena och också skönt att få dem på tu man hand när man har en så stor grupp. Nya jobbet rullar också på bra och just nu är det super-peppning som gäller!

Grahnskan har ett alldeles eget sätt att tackla kärleken. Hon förutsätter att det skall ta slut och blir till slut så övertygad att det är sant så risken för att det verkligen skall hända ökar med ca. 173,5%. Hur tänker du gumman?? Inget varar för evigt. Njut av det du har när du har det... sen kan det kvitta. Du vet väl mitt motto: Det är ingen idé att leva om man bara skall försöka hålla sig vid liv... Love you!

Nej, nu väntar djupdykning i flaskan... Hick! //Farmskan


Kommentarer
Petra G

Tjingeling Åsa!
Alltid lika roligt att läsa din blogg. Sitter och torkar tårarna helt ensam här nu som jag skrattar. Tänk om jag hade varit liga GAMMAL som du, då hade ju jag också fått gå på klassfesten. Nu får jag vara avis på min GAMLE man istället. Hoppas han får lika roligt som jag vet att jag fått tillsammans med dig. Snart måste det vara dax för en träff?! Vi hörs, och tack för att du gläder mig med din blogg. Kram Petra

2008-05-07 @ 12:51:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0