Spenderbyxorna på

Fredagen rusade iväg, full fart mot helgen som man brukar säga, och det var en lugn och skön dag. Hade avdelningsmöte med nya gänget på morgonen och det känns riktigt kul. Massor att ta tag i och mycket spännande saker som jag vill utmana och testa. Hemfärd vid 4, bara jag och Fru Ekdahl i bilen hem (förutom en dynbox, lite blommor och IKEA-saker). Beställde en familjepizza, kände mig lat och orkade faktiskt inte laga mat heller. Kvällen tillbringades i TV-soffan och filmen National Treasure 2 - Betyg: Godkänd 

Fatta att det bara är tre arbetsdagar kvar tills vi reser... en vecka med bara slapp!!

Lördag morgon, maken och hunden fixade frallor och sen drog vi till stan. Spenderbyxorna var på och så rann tusenlapparna iväg. Ny kamera, nya löparskor, lite kläder, blommor, djursaker... Shop 'til you drop! Fast kameran blev jag väldigt nöjd med... måste ju ha en nu när man skall iväg och resa.

     
En massa obegripligt lull-lull men den verkade bra och priset kändes OK.

Ikväll är det pendlarfest.... Fördrink och tilltugg hos Fru Ekdahl och sen utgång till Åmund
Skall festa loss på deras revben!

Heja Heja Sverige och Charlotte ikväll //Farmskan

Några PS:
* Mrollan: Bild nummer sex är Mikael Elofsson
* Ja kusin... det är din gamla ungdomskärlek
* Grahnskan! Tjejfest med "symötesgänget" här hos mig den 10:e


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0