Vamos a la playa

Imorgon lyfter vi... 1 veckas skön, avkopplande, ligga stilla på en solstol-semester. Just nu är jag så uppe i varv att det säkert kommer att ta någon dag innan jag kan andas normalt. Men sen... bara ligga där och pilla mig i naveln och dricka piña colada. Lill-dottern kom för en stund sen med sin gula resväska packad och bara längtar tills vi är där.

Vart i Turkiet skall ni, frågade de på jobbet
Eehh?? Ingen aning, vet bara vad hotellet heter.... Är det viktigt?

Kanske.. så jag har faktiskt kikat, vi skall vara i Södra Turkiet i Side.

Skall försöka att hitta ett internetcafé så jag kan blogga lite i veckan. Vill ju gärna ha lite kontakt med er alla under veckan så skriv gärna lite kommentarer som jag kan skratta åt. Jonte! Ge mig gärna en av dina kloka funderingar....

Må gott nu så hörs vi snart! //Farmskan


Kommentarer
Macke

Ha det jättebra nu mamma (och Hanna)!!!

Love you mor!

/m

2008-05-29 @ 07:54:31
Stiffe

Hoppas att ni har det bra.

Puss&Kram

2008-05-29 @ 18:36:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0