VHU

Fredag och sommarvärme... känns trist att behöva sitta inne. Hela förmiddagen gick åt till att sitta med en telefon i örat eftersom vi hade telefonmöte. Dags att skaffa handsfree snart. Suttit hemifrån idag så man har fått lite administration gjort, ibland behöver man sitta i lugn och ro för att kunna bocka av saker.

Men nu är det snart helg och jag skall till frissan. Har en 3,7 centimeter bred utväxt med grått hår just nu. Dottern undrade om jag skulle färga det. Varför då? Jag säger bara VHU - Våga ha utväxt! Men vid närmare eftertanke och en blick i spegeln så tror jag att jag ångrar mig. Tror att frissan också har lite hon vill tillägga...

Fick ett MMS idag...

image174

Grattis från oss alla... älskade bror och Madde. Mer än jag som blev knockad??

Ett stort grattis också till chefens chef som fyller 43 år idag...

Även chefer blir äldre, eller?? //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0