En riktig konst

Idag har jag varit kompledig från jobbet... har jobbat för mycket en tid så det behövdes verkligen. Hade först lite sovmorgon och sen åt jag frukost med Lill-sonen och hans Madde. Riktigt mysigt! Var hos frissan också idag och skulle färga den gråa landningsbanan i huvudet. Ingen klippning (eftersom det står på tillväxt) men däremot skulle det tunnas ut rejält. Jag har nämligen Sveriges näst tjockaste hår... vem som har tjockast?? Det är lill-sonen.

Så utan att klippa mig så blev det ändå en rejäl hög...



Och nu är det fredagkväll och vi sitter uppe hos Modern i Göteborg. Har blivit bjudna på en god middag och vin efter en regnig bilfärd hit. Att åka med andra får mig verkligen att öva på mitt tålamod. Fattar inte vad det är för fel på mig... allting måste gå undan hela tiden så när maken inte kör om någon sitter jag som på nålar. Behöver nog Sobril tror jag. Och det är inte bara bilkörning utan det räcker att man kommer i fel kö, att läraren i skolan är lite långsam eller att någon inte trycker tillräckligt snabbt på en hissknapp... Direkt börjar adrenalinet pumpa. Att ha tålamod är en riktig konst som jag verkligen behöver lära mig. Någon som är bra på det??

Hoppas ni har en bra helg framför er. Puss //Farmskan



Kommentarer
Kusin Pia

Inte Jag!!!!

2008-10-29 @ 07:44:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0