En tjyyyvvv!

Någon roar sig med att stjäla mat ur kylskåpen på jobbet. De finns de som snopet får finna sig i att bara äta ris eftersom kycklingfilén är borta... kvar finns endast "märket" efter den i risen. Vad är det med folk egentligen?? Just idag hade jag extra god mat med mig efter helgen och jag smög upp locket försiktigt... men jodå, maten fanns kvar. Tur det annars hade jag nog varit tvungen att magröntga mina kollegor.



Detta påminner mig om när jag och Ullstorps-Torgny jobbade tillsammans på Ifö Sanitär i Bromölla. Där var en tjej som en lunch hade blivit av med halva sin hemlagade pizza hon släpat med sig. En stor arg lapp kom upp på kylskåpet:

Till dig som stal min pizza
Orkade du inte äta upp hela?


Därunder skrev Ullstorps-Torgny:
Den var inte så god...

Han var tokig redan då.

Glöm inte att titta på kanal 5 ikväll, "Färjan", där kan man snacka om tokiga människor!



//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0